April 27, 2008

Snart ar det maj, och sen ar det juni. I juni firar vi Fia 18 ar, vi har var graduation, familjen kommer, kommer antagligen/forhoppningsvis aka till Arizona, och jag kommer hem till lilla Sverige!

Men veckan som gatt, wow. Full rulle kanelbulle sager jag bara! Skola o softball tar som vanligt upp ca 90% av all vaken tid. Men i fredags var det Senior Skip Day, vilket innebar att det var ca 30 seniors i skolan av ca 200. Jag skippade "bara" formiddagen med tanke pa att man maste vara pa minst 2 lekioner for att fa ga pa practice, skolans policy... Plus att jag har missat sa manga dagar att jag redan har en grad reduction i 2 klasser!
I lordags var det alltsa min vardbror Nathan's graduationparty. Jag orkar inte skriva och beratta, bilder far val komma upp senare... Men det var Open House pa ett bed&breakfast som vi hyrde som ligger har i narheten under dagen, sen pa kvallen var det formell middag for de narmaste. Sa formellt att det nastan var stelt. Trevligt ma jag saga! God mat, roliga manniskor och mysigt stalle! Dock missade jag en softball tournament:(


1. Lorin blev traffad av en softball. 2. My baby 3. Rose, jag o Abbie. 4. Michael Buble. 5. My baby again.

Kommentarer
Postat av: Mamma Maja

Ska inte bebi ha säkerhetsbälte?

"mormor"

2008-04-28 @ 10:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0