Are you playing??

Det ar fragan som jag har fatt cirka tva tusen miljoner ganger idag.

Idag borjade the senior game Assasin. Vilket innebar, for att vara med att leka betalar man 5 dollar. Sedan far man ett namn pa en annan medspelande senior som man ska "doda" genom att spruta/slanga/kasta vatten pa personen. Lyckas man morda sin spelare far man overta dennes, och forsatta tills det finns en vinnare. Forstar ni? Ungefar som Blackans killer game antar jag. MEN skolan forbjuder denna lek, sa man ar ytterst tyst nar man disskuterar planerna i skolan, det for inte ske pa skolans property, at practice eller at work.. Sa man far vara smart!
Vinnaren far sedan pengarna som alla satsade..

Dock ar jag inte med, med tanke pa att softball tar sa mycket tid, tipsade tjejerna mig att inte delta. En anledning ar ocksa att jag har ju verkligen ingen blekaste var vissa personer bor och gor, plus jag har INGEN BIL.


1. Vardmamma Rose, vardbror Nathan o min vardpappa Elwin. 2. Min andra vardbror's fru Wendy. 3. Herrskapet. 4. Softball ar seriost farligt. (tur att man ar tuffing) 5. Wendy o jag pa formell middag. 6. Party placet.

Glom inte att klicka pa bilderna blir de storre!


Kommentarer
Postat av: maja

vad brun du är fia!

2008-04-30 @ 14:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0