Back in school

Okey, precis som basketball dominerade mitt liv i vintras, sa ar det softball som galler nu. Vi hade var forsta match igar, aven om vi forlorade hardcore, sa hade vi kul! Jag antar att ingen riktigt vet vad jag snackar om, om jag gar in for mycket pa detaljerna. Men jag spelade left field och first base i defense. Jag spelade hela matchen i defense I offense sa var jag den 8e o 9e att sla med slagtrat. (vi ar 12 i laget..) Vilket basically betyder att jag ar den 9e basta att traffa bollen i laget. Men iaf, idag hade vi 3 timmars traning! (TRE!) Imorn har vi match igen, och pa lordag ar det tournamnet hela dagen. Helt galet, men det blir roligare for varje dag. Och jag far ju traffa alla tjejer hela tiden vilket ar awesome! Bjork, du maste spela softball! Btw, man slanger ju sig nar man springer mellan baserna pa grus, och en gang slangade jag mig utan min sliding pad, det blodde och nu har jag varldens skrapsar! AJ!
     Jag ar pa glatt humor idag, kanske for att det var 70 F idag, vilket motsvarar ca 20 C! Vi spelade i shorts o tshirt utan problem! Men i sondags snoade det! Snacka om extremt April Vader.
    Men vad hander framover? Fem veckor kvar i skolan, det marks, alla borjar mer eller mindre lagga av.. Men pa lordag ar det som sagt softball tournamnet, och pa sondag ska jag, Abbie och mina vardparon ga pa Michael Buble konsert! Ska bli mys!
    Annars sa malas det om har hemma och nya mattor ska laggas nasta vecka. Sa huset ar praktiskt taget varldens mess. Nasta lordag sa har min vardbror sitt graduation party plus att jag far min elektroniska baby nasta vecka! PANIK! Jag far en baby som grater, ska matas, bytas bloja pa, ses till 24/7. Jag maste ha den vart jag an gar i 48 timmar! Pa lektioner, pa traning eller games, tydligen ar det varst pa natten (funtar seriost pa att lamna den i the basement, jag menar, vad ar viktigast, min somn eller mitt betyg i Parenting?)
    Nu ska jag skriva en essay till min sociology class.

How has your race, ethnic background, religion and gender influenced your personality, development and views on the social world?

    

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du MASTE uppdatera oss om hur det gar med ditt lilla barn hahaha. Stort kul!

2008-04-17 @ 02:36:24
Postat av: Anonym

haha vi har ocksa dom dar bebisarna.. sjukt kul nar typ dom tuffa killarna i skolan ska hand om dom over en helg. En kille tog med den till en fest, blev full o glomde bort ungen..-som dog!!!! hahaha lararen lackade typ och han fick F.

2008-04-17 @ 03:48:54
Postat av: bjork igen

o ja tror att ja ska spela softball, men det borjar inte an pa ett par veckor..

2008-04-17 @ 03:49:44
Postat av: moster nilla

Grattis till moderskapet!Är dem så pryda att de ersatt bebisar med elektroniskt småfolk? Men ska det inte vara på livstid? Oavsett vilket ? du kommer klara det där galant. En barnvan rejäl svenska är vad ungen behöver! kram

2008-04-17 @ 05:06:21
Postat av: En annan Mamma

Alltså, vi körde ju det där "the basement" med Tove.....(i köket på Boställsvägen, längst bort från sovrummen, 4 stängda dörrar emellan + öronproppar). Hon dog ju inte (som han fulla killens bebis) men du kan ju kolla om hon har några men? Kan du inte lägga bebi hos typ Elwin eller Dottie?

"Jag vill bli mormor (sen)"

2008-04-17 @ 14:51:53
Postat av: En annan Mamma

Alltså, vi körde ju det där "the basement" med Tove.....(i köket på Boställsvägen, längst bort från sovrummen, 4 stängda dörrar emellan + öronproppar). Hon dog ju inte (som han fulla killens bebis) men du kan ju kolla om hon har några men? Kan du inte lägga bebi hos typ Elwin eller Dottie?

"Jag vill bli mormor (sen)"

2008-04-17 @ 14:52:57
Postat av: allard

haha fan va skönt med en bebis men borde du inte kunna ge den till nån i mattedata klassen (lr motsvarande där) och så får dom hacka den och fixa så du får högsat betyhet :) puss

2008-04-17 @ 17:32:06
Postat av: Mamma Maja

Allard!
Vet du nån i Stockholm som kan hacka vanliga barn/tonåringar?

Fia!
Tar tillbaka det där om Dottie. Hunden har ju inte gjort nåt ont o behöver säkert sova.

2008-04-17 @ 23:07:10
Postat av: Mamma Maja

När blir jag elektronisk baby mormor exakt? Vilken dag? Klockan? Ska jag skicka något? Baby vernissage? Kan du skicka bilder?

2008-04-18 @ 19:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0