BLACKAN HERE I COME

Hej!

Nu är det klart - vi startar SP2f på Blackeberg i höst. I dagsläget har jag 16 intresserade elever, 9 ekonomer och 7 samhällsvetare. 13 har gått här förut, tre kommer utifrån. Det kommer bli jättebra!



Yay! Jag ar taggad! Jag tror klassen kommer blir superbra! SP2f. F som ar FIA:)

Annars lever jag efter helgens drama. Jag flyttar hem ikvall med min lilla baby. (Sitter har brevis mig) Bilder kommer...
Annars sa var jag och mina vardforaldrar plus Abbie pa Michael Buble konsert igar, toppenbra! Jag ar kaaaar!

Men annars sa ar det an ny skolvecka, nya tag, softballs traning ikvall och match imorn. Babysitting nagon?

Nu maste jag fortsatta "jobba". Juste en liten aprapa-ingenting-sak. Shakespeare fyller 444 ar pa torsdag, samma dag som Ruthan blir 12! Nasta timme har vi kalas i var english class! Lange leve Willie!

Kommentarer
Postat av: hannis

23 mars eller hur? vilken koll jag har! (jag räknade alltså inte efter vilket datum det är på fredag, JAG VISSTE SEN INNAN. haha) fett kul med klassen! vilka är dt som börjar? puss!

2008-04-21 @ 23:05:52
Postat av: moster Kicki

Är det sant det man läser när man för en gångs skull läser på bloggarnas blogg: elektroniska bebisar och mördare som målar hus?! Kan du inte fixa en elektronisk livvakt istället? Eller - allra bäst - bums komma hem och kränga god el på Stockholms gator. Där det finns mostrar och annat hederligt folk. kram från bekymrad moster K

2008-04-22 @ 00:25:27
Postat av: fia

hannis, 23e APRIL. loser.
Men kicki, ja det ar full rulle kanelrulle har borta.. trott blir man!
Men haha, GodEl ryktet sprider sig.. Men 9 veckor kommer ga fort.. aahhh

2008-04-22 @ 02:29:35
Postat av: hannis

hahaha, jag skulle bara se om du hängde med! eh... men du ganska skumt, alla låtar heter typ anourlunda här? eller om vi menar samma alltså

2008-04-22 @ 19:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0