GRATTIS RUTH 12 AR!

Hoppas du har haft en bra dag babe!

Men iaf, alla dessa babyfragor. Jag ska gora det klart for alla, jag fick babyn i mandagsmorgon och lamande tillbaka den idag, onsdag morgon. Jag hade den alltsa i 48 timmar. Jag hade med den i skolan i 2 dagar, pa alla lektioner, lunch, rast, ALLT. Dock ar den avstangd under skoldagen, skont! Men direkt efter skolan ar slut, satts den pa. I mandags hade jag traning efter skolan, vilket innebar att babisen var med. Nar den borjade grata fick jag avbryta min ovning och springa dit och vrida i nyckeln i typ 10 min.. Saken ar, man far en nyckel runt handleden som man satter i ryggen nar bebisen grater, sen maste man halla den sa tills bebisen slutar grata. AAHH
Mandagskvall var helt okej, och pa natten vaknade jag 4 ganger.
Tisdag, annu en skoldag med bebisen. Saklart var det just my luck, vi hade freaking BRANDOVNING! Sa jag fick springa ut med min baby och allt. HAHA:)
(Btw, jag dopte den till Joshua Phillip Maverick Bjorklov Hahn) Dock hade vi match igar, sa min vardmamma barnvaktade honom da... SKONT med en paus! (vi forlorade matchen dock)
Men sedan kom jag hem, och med lite gratningar da och da var det helt okej. Jag vakande pa natten ca 5 ganger inatt, hemskt. Tydligen hade jag en snall bebis, Laura's bebis vaknade 15 (FEMTON!) ganger forsta natten! AR DET NORMALT??
Vi tog bilder som kommer upp ikvall.. haha, men nu ar jag friiiiii!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va! Hon hette ju Gull Fia mitt första låtsas barnbarn? Genomgick hon någon slags könsbyte?
Fattar du att vi har gjortdet där 3 gånger x ca 3 månader (ex-elktro-bebimorfar Pelle kallar de första tre månaderna för "transportsträcka", du vet komma från backen till annan backe eller pub eller hotell typ.) Bara jobbigt liksom. Men 3x90=270 NÄTTER. Åhh du tyckte det var jobbigt med 2 nätter?

Hund kanske?

2008-04-23 @ 19:50:34
Postat av: moster nilla

Fia, man måste amma de små liven. Då slutar dem skrika! Men vi pratade just idag om att Edda 4 har slutat vakna på natten. Hon sover sedan två veckor hela nätterna. Bra eftersom hon ska flytta in på Hotel
Radhusallén över helgen.
Kram

2008-04-24 @ 06:27:17
Postat av: nicole

hahahaha jag kan inte fatta att ni får en låtsas baby som ni ska sköta om? det är så sjukt kul jag kan inte sluta skratta!!!:D Fast du är säkert en grym mami fia!

2008-04-26 @ 00:54:02
Postat av: linnea

okej jag fattar ingenting? baby? vaa?

2008-04-26 @ 05:49:27
Postat av: Sofia

Haha det ar sa himla roligt att du hade en elektronisk baby fia!

2008-04-26 @ 17:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0