Mamma Pappa o Ruth

Okej, sa nu har alla sett hur jag har det i familjen forutom lilla Bruna.

Wow, vilken vecka!

VECKAN:
Lordag:
Traffade familjen pa flygplasten. Akte til hotellet och sen  downtown. Middag pa The Cheescake factory och some shopping.
Sondag: Baseball match for pappa Ruth o mig. Coolt. Sen besokte vi Navy Pier och sen middag pa en brasilansk restaurang. Bade mamma o jag lyckades bli magsjuka/matforgiftade. Personligen kraktes jag 4 ganger. (jag vet att ni ville veta..)
Mandag: Med 2 magjuka i bilen var det dags att kora den dryga 3 timmars resan till Battle Creek. Kom fram pa eftermiddagen och sen var det dags for min Graduation. Det var verkligen en haftig upplevelse. Familjen fick se min skola och hann traffa en del kompisar.
Tisdag: Pappa och jag borjade dagen med en golfrunda, arets forsta for mig. Sen akte vi ner till Indiana for att ga pa outlet malls och besoka Amsih.
Onsdag: FIA FYLLDE 18! tack basta vannerna som ringde! Blev firad ordentligt! Sen akte vi till Lake Michigan och at en trevlig lunch/middag. Mulet hela dagen, great.
Torsdag: Endast Bjorklovarna akte pa utflykt. Bar av till Kalamazoo for mera shopping.
Fredag: Pappa o jag spelade 18 hal igen. Senare pa kvallen hade jag mitt Open house/birthday/goodbye PARTY. Sa da hade alla mina kompisar verkligen chans att traffa mamsen o papsen och lillRuthan. Precis innan det borjade var det tornado warnings, sa det var lite osakert om det skulle bli av, men AV blev det!
Lordag: (Nastan) stralade vader, sa vi akte ut till min vardfamiljs lake och spenderade hela dagen dar. Pappa o Elwin fiskade upp en hel del, medan vi andra damer njot av solen nar den val var framme. Senare pa kvallen at vi fisk saklart och sedan var det packa for alla. Sjalv skickade jag hem 2 vaskor med familjen..
Sondag: Sa hejda till familjen imorse. Sen var det dags for arets enda besok med min vardfamilj i kyrkan. Denna sondag var Graduation Sunday, sa de hyllade alla graduates. Sa jag fick ga upp pa scenen och ta emot presenter och applader av manniskor jag aldrig traffat i en kyrka jag aldrig satt min fot i tidigare. Folk kom fram efterat och grattade mig o allt..
Men sen akte vi till the lake igen ett par timmar mitt pa dagen. Sen var det dags for graduation parties idag igen. Igar hade jag 4 att ga pa, idag var det bara 3..

Nu ar det en vecka kvar. Galet.
Fredag bar det av till Chicago. Torsdag blir det antagligen grillkvall med de narmaste.
Sen har jag o Rose planerat en liten 4 dagars roadtrip. Vart? det vet vi inte heller. Vi ska forsoka klamma in sa manga stater som mojligt..

Men om jag inte skriver igen, da ses vi pa sondag da?



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej Fia! Allt är jättebra med mig och jag kommer hem den 25 juni. När kommer du hem?? Pusspusspuss

2008-06-09 @ 15:46:04
URL: http://rebeccaas.blogg.se/
Postat av: allard

söndag it is!!! omg 287 dagar har man klarat och nu är det endast 6 länga förväntansfulla dagar kvar!!! SAKNAR DIG!



btw glöm inte skolbussen! puss

2008-06-09 @ 23:02:39
Postat av: allard

omg man har klarat sig i 287 dagar och nu är det bara 6 små kvar!!! SAKNAR DIG!!!



btw glöm inte skolbussen! puss

2008-06-09 @ 23:04:14
Postat av: moster nilla

Fia, du fortsätter väl blogga när du kommer hem?

Igår kom kontraktet till Skånehuset så vi sticker ner på lördag med varsin säng, fyra drakar, nytt badmintonnät och boar in oss. Ska bli mysigt att ses efter midsommar! Kramar

2008-06-10 @ 04:38:09
Postat av: Rebecca

läskigt nära för oss bägge! absolut, det kommer bli en toppenklass. när man tänker efter kunde det inte löst sig på ett bättre sätt!! see you soon PUSS

2008-06-10 @ 17:28:21
URL: http://rebeccaas.blogg.se/
Postat av: fia

filip, ska forsoka hitta en skolbuss at dig!

moster nilla, GRATTIS till huset!! Vad kul!

men ska jag fortsatta blogga om mitt liv val hemma? ska fundera pa det..

2008-06-10 @ 23:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0