Sista inlagget fran Battle Creek Michigan

Sa, jag sa ju att jag skulle skriva igen.
Nu har jag mindre an 24 timmar kvar har i BC. Imorn bar det av till Chicago for att spendera sista natten dar, dels for att Chicago ar mysigt och for att jag flyger ut fran Chicago.
Men allt kanns verkligen jattekonstigt. Jag ar sa gott som fardigpackad, mitt rum ser forskrackligt tomt ut och det var praktiskt taget HEMSKT att packa ner allt. Man har samlat pa sig sa mycket skrap pa ett ar att det inte ar sant.
Men de senaste dagarna har jag hangt runt har i BC och forsokt spendera varenda minut med kompisar o familj. Sova kan man gora hemma.
Idag har Cassie o jag varit ute vid var lake, mycket skont. Ikvall ska vi dit igen och mysa, om stormen tillater. Det kommer bara vara jag Cassie Lorin Abbie Brooke o Shelby. Mina narmaste favoriter. Lite grillning o bad. Sen om vi inte blir allt for uppskramda sa ska vi sova dar ocksa! Liksom som en hejda thing..
Men usch. Det kanns sa.. ledsamt, hemskt, fel, wierd, konstigt, sjukt, stort, sad att lamna allt o alla har. Aret gick fort. FOR FORT.
Om jag kommer grata? ja

Man man far se det pa den positiva sidan, jag far ju traffa er:)

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: moster nilla

Fia, du är efterlängtad i Stockholm! Igår började tom Edda fråga om när hon får träffa dig. Njut sista timmarna och tänk på att det går att komma tillbaka och hälsa på. kram och puss

2008-06-13 @ 05:16:35
Postat av: Mamma Maja

Ja, du kommer att gråta.



MEN VI ÄR SÅ MÅNGA SOM KOMMER KRAMA/TRÖSTA/GOSA.

Och USA finns kvar. Precis som andra kära platser; Roq, När, Battle Creek. Kanske ska trycka upp egen bilddekal?



Kram Mamma

2008-06-13 @ 09:07:31
Postat av: S

Vet precis hur känslan över att lämna USA är, hemsk!

2009-05-27 @ 18:11:20
URL: http://daniloff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0