LILLASYSTER TOVE PA BESOK

WOW snacka om att den har veckan gick fort.. Riktigt FORT.

     Cassie, Tre o jag hamtade upp henne i Kalamazoo i lordags. Det kandes verkligen konstigt att se henne, men kul som attans var det!! Vi shoppade lite eftersom Kalamazoo har ett battre mall, och sen blev det saklart glass pa Cold Stone.
       Sondagen o mandagen spenderades borta i Holland som ligger vid Lake Michigan. Dar bodde vi i familjens trailer och tog det lugnt. Seglade, grillade, sov lange, spelade lite basket med some locals.. Bara tog det lugnt helt enkelt.    
       Mandagkvall foljade hon med och busade med mina kompisar ut i natten, malade bilar och snodde vagskyltar!
        Tisdag akte vi till Ann Arbor med vardbror Nathan och spenderade dagen dar i ett annat mall och at god mat.
Sen kom onsdagen, latt hojdpunkten pa hela veckan: CEDAR POINT. En nojespark som blivit rostad till USA's basta park de senaste 10 aren. Och tro mig, Liseberg o Gronan, slang er i vaggen! De har sa mycket otroligt roligt. Dock gjorde jag illa nacken i en av the rides, och har fortfarande ONT! Men det var latt vart det!
    Torsdag besokte vi lite amsih och akte till Grand Rapids och besokte min andra vardbror o fru. Och idag fredag kom vi hem ratt sent pa dagen eftersom vi sov over i Grand Rapids, sa vi har packat och tagit det lugnt. Jag har aven givit Tove en hel del klader som hon ska ta hem...  Tur att mamma o pappa ocksa tar med sig extra vaskor..
Men juste, vi var pa SEX & THE CITY the movie idag! Den maste ni se! Riktigt bra!!
    Imorn aker Tove hem och jag aker till Chicago for att traffa resten av familjen! Jag skulle garna lagga upp bilder, men Tove laddar sin Ipod och det ar tydligen den viktiagste som finns, hon har ju massa flygtimmar imorn och hon dor ju annars. Sa bilder kommer senare!

Men kolla in Cedar Point!

http://www.cedarpoint.com/index.cfm

Kommentarer
Postat av: moster nilla

Happy Birthday Fia!
Det har hänt en del sedan mormor, Kicki och jag firade med glass på Lejonet och Björnen. Livet är stort. Vad händer idag i USA? Tove har landat och är en social tillgång hos inhysningsfamiljen på RHA och Bruna sköter sig. Allt eventuellt grannprat om någon hysterisk kvinna som rusar omkring och skriker Bruna är betydligt överdrivet.
Många, många kramar från Nilla med familj

2008-06-04 @ 08:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0