May 20, 2008

       Ar pa riktigt glatt humor just nu! Inget major har hant de senaste dagarna. I lordags hade vi softball tunering hela dagen och sondagen tillbringades i Lansing for att fira min vardbror's graduation!
Igar mandag hade vi match och skola som vanligt bade idag och igar. Det senaste som hant i skolan ar att alla har fatt sina yearbooks, sa man har fullt upp hela tiden att signa andras eller att andra signar sin egen. Igar skrev Cassie i min under english class, och jag kunde inte halla mig, tararna bara rann. Tur att vi tittade pa film och alla var busy med det.. Pa torsdag ar det sista dagen i skolan, och jag VET att jag inte kommer att kunna halla mig, INTE EN CHANS. Vagar inte ens tanka pa nar jag ska saga GOOD BYE till alla.. LATT ANGEST
       
         

Annars har jag dryga 3 underbara veckor framfor mig!

Thursday, May 22: Sista dagen i skolan, och konsert pa kavllen. (Kenny Chesney)
Friday, May 23: Graduation practice, last home game..
Saturday, May 24-May 31: TOVE KOMMER!
Wednesday May 28: CEDAR POINT. (nojesfalt, JA det ar storre an Gronan o Liseberg TILLSAMMANS!)
May 31: Chicago for att traffa MAMMA PAPPA & RUTH
Monday, June 2: GRADUATION
Wednesday June 4: JAG BLIR 18 AR!
Sunday, June 8: Familen aker hem
Monday June 9-June 13: Ev aka pa en final trip och hinna saga hejda...
Friday, June 13: Chicago for sista gangen med vardfamiljen
Saturday June 14: Fly back home (sverige-spanien som jag missar)
Sunday June 15: Sverige

 
(Klicka pa bilderna blir det storre)
1. The team 2. Buddy picture of me and Cassie<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0