PROM 2008

Vad har hant sedan senast jag skrev? Jag skippade skolan i torsdags och tankte vila upp mig till helgen. I fredags hade min vardbror Nathan sin graduation fran Med School, vilket innebar att han ar numera Dr Nathan Hahn. Det var verkligen kul att se, nar de fick deras diploma and when they walked across the stage and everything! Jag ar taggad for min graduation, 2 juni! Inte langt kvar nu!

Men lordag, the big Day. Namligen PROM. Klockan 2PM hade jag en hairappoinment in the mall med Laura. Jag lockade och satte upp det, 50 (femtio) FEMTIO DOLLAR! Galet GALET dyrt! 300 spann. Men ar det Prom sa ar det..
Men iaf, sen blev det lite stressigt helt plotsligt, nar jag kom hem var klockan redan 4PM. Klockan 5 skulle Cassie komma och hamta mig och Adam. Adam var aven min dejt for kvallen! Efter ca tva miljoner bilder akte vi vidare till en stor tradgard dowtown for att ta bilder med Cassie & Tre, Danielle & Rob, Tony & Tiffany.
Efter yttligare en miljon bilder akte vi 4 par till Kalamazoo for att ata. Igen blev det stressigt, de slapper namligen int in folk efter 9PM, men vi hann tillbaka. Det var jattefint dekorerat! Dock var det som annu en annan skoldans, dvs precis som femman discona nivet. Jag tror ni andra USA resanarer forstar, men Prom ar iaf det 5an discot som jag har haft roligast pa! Alla var verkligen jattrefina, en del hade gigantiska prinsess klanningar, galet!

Har ar nagra bilder. 1. My girls! 2. My hair. 3. Nate's Graduation 4. Cassie & I 5. Adam & I. 6&7 De andra ocksa.


Kommentarer
Postat av: Mamma Maja

Åhh vad du är lik kusin Mary! Och hon var alltid sötast!

Längtar efter Dig.

2008-05-12 @ 14:09:50
Postat av: kaiser

va fiin du e fia!

2008-05-13 @ 01:20:29
Postat av: anna

gud va sööööt du va fia!!!

o var roliga killarnas kläder var, heheh sorry

2008-05-13 @ 18:58:34
Postat av: Sofia

Wow girl! Du var superfin pa prom! Haha btw sa forstar jag precis vad du menar med mellanstadiediscot, men kul var det anda :)

2008-05-18 @ 21:33:32
URL: http://sofiaiusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0