Saturday, May 24, 2008

Oej nu ar det verkligen dags for en uppdatering! Sedan i mandags har det hant en massa roliga saker!

  • Vi har haft vara sista home and away game i softball. Nu ar det alltsa dags for districts nasta vecka.
  • Sista dagen i skolan var i torsdags, det var kansolmassigt om jag uttrycker mig sa.
  • Var pa Kenny Chesney konsert i torsdag, country singer.. YACKIE
  • Graduation practice i fredags
  • Team sleep over igar, OMG sager jag bara!
  • Om exakt 6 timmar sa kommer Tove till Kalamazoo! Jag o Cassie o hennes pojkvan ska picka up henne, sen ska vi pa en liten shopping tur (battre mall) och sen COLD STONE ice cream saklart

Lite bilder!

1. Brooke & Cassie. 2. Kaylee o Jag pa cowboy konsert. 3. The seniors blev hyllade:) 4. Jag o Brooke. 5. Mina favorit tjejer + Jenny...6. I'm up to bat..


Kommentarer
Postat av: Mamma Maja

VILL HA BILD PÅ TOVE ON LOCATION!!

Puss Ma

2008-05-26 @ 10:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0