Sista Fredagen i PHS

Ja, nu sitter jag i min Computer class och skriver. Det har ar alltsa sista fredagen i Pennfield High School. Nasta torsdag, alltsa 22a maj, ar det seniors last day of school! Men hela onsdagen och hela tordagen har vi FINAL EXAMS i varje class. Angest? NOPE!
      Annars da? Ja, som vanligt ar det softball som galler.. Hade match igar. Enligt Coach var det basta matchen pa hela sasongen, aven om vi forlorade. Vilket sammantraffande att det var just den matchen som jag blev bankad.. Helt arligt bryr jag mig inte, jag spelar for att kunna traffa alla mina tjejer och gora ngt kul och annorlunda!
Pa lordag ar det Cereal City tournament och team sleep over pa kvallen:)
Visste ni forresten att Kellogg's kommer fran mina lilla stad Battle Creek? Japp, Kellog's hogkvarter ligger dowtown har, och allt ar dopt efter Doctor Kellogg. Kellogg Area, Kellogg Avenue etc.. PLUS att min vardmammas pappa jobbade med Docor Kellogg himself! Sa ja, min stad ar pretty much ar CEREAL.    
       Sen kommer lillasyster Tove om dryga veckan, vilket ska bli superkul! Nu har jag bara 4 veckor kvar, galet lite!


Haha, juste. Om man gar in pa www.bloggvarde.se kan man vardera sin egen blogg. Engligt den ar min blogg vard 4001 kronor. Men hur mycket kan man lita pa denna hemsida egenligen?


Kommentarer
Postat av: Mamma Maja

För mig är Din Blogg OVÄRDERLIG!

puss Blogg Älskaren Mamma Maja

2008-05-19 @ 10:47:35
Postat av: milla

Tack Fia!! (: det är din blogg som är inspiration :P

2008-05-19 @ 17:50:47
URL: http://www.blunis.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0