Talk about an awful day

Den har dagen har varit en av de varsta pa lange. Jag kan inte vanta tills jag far ga och lagga mig och vakna med nya tag imorn!

Varst ar min forsylning. Hemskt. Jag ar tappt och snorig. Ont i oronen och har haft lock for oronen i ca 24 timmar straight. Ont i halsen och det gor ont nar jag hostar. Huvudvark och irreterade ogon. Saken ar, hemma i Sverige var jag verkligen aldrig sjuk, peppar peppar ta i tra, men har javisst. Hastig klimat forandring eller vad ar problemet?
Men annars var det en valdigt seg dag i skolan idag, jag hade verkligen ingen ork och var allmant trott pa allt o alla. Jag orkade varken lyssna pa lararna (inte for att de har sa mycket bra eller intresant att saga) or do my work. Jag tror seriost jag tog en liten PowerNap i VARJE klass idag. Saken gjorde det inte battre nar vi hade traning i sporegn och lera. Plus att det ar problem i laget, tjejer som klagar och coacher som ar arga och irreterade och gillar kollektiv bestraffning.
Tex sa fick vi sta i nivet armhavnings stallning nar regnet oste ner och lyssna pa nar Coach hade ett litet speech om team sprit, hur mycket tid de lagger ner pa oss, hur vi inte uppskattar och bara klagar, hur vi inte kampar till 110% och sa vidare..
Coach: DO YOU UNDERSTAND?
Vi som star i lera upp till hakan: YES!
Lite amerikanskt va?
Kom hem och tog en timmes Nap igen. Nu har jag atit lite och knarkat piller. Snart ar det antligen bedtime.

Dagens hojdpunkt var dock nar vi fick vara Caps & Gowns. Dock ar Pennfield's farger Grona for the gentlemen & Vita for oss Ladies:)
image165

Kommentarer
Postat av: sonia

varför går du i skolan och tränar om du är sjuk? då blir de ju bara värre! puss

2008-05-08 @ 08:07:12
Postat av: Mamma Maja

Tack Sonia för ditt kloka inlägg.

2008-05-08 @ 09:43:45
Postat av: fia

for att jag har missat
for manga dagar i skolan, missar jag annu fler sa sanker de betygen i de klasserna jag missar. Och ar man i skolan ar man tillrackligt frisk for att trana tycker Coach.

2008-05-08 @ 16:29:31
URL: http://fiaiusa.blogg.se
Postat av: moster nilla

ska du ha på dig en så´n där?

2008-05-09 @ 04:55:08
Postat av: Anonym

Hoppas det, jag kommer att skratta ihjäl mig på din Graduation!

Mamma maja undrar om man kan ha fågelbon i den där hatten?

2008-05-12 @ 21:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0